حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

اصول ساخت یک آگهی خوب


یک آگهی خوب در درجه اول باید توجه مخاطب را جلب و سپس او را بدان محصول آگهی رایگان علاقمند سازد. سپس تمایل او را برای پیگیری موضوع افزایش دهد و بالاخره همان آگهی خوب آگهی رایگان باعث فروش کالا، خدمت یا ایده مورد نظر شود.

در ساخت یک آگهی خوب باید پنج اصل اساسی زیر مورد توجه قرار گیرد:

اصل اول طرح مناسب

یک آگهی خوب باید دارای طرح مناسب باشد؛ این آگهی رایگان طرح می تواند عکس، نقاشی یا حروف چاپی باشد که به عنوان عناصر گرافیگی مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتخاب طرح مناسب نکات زیر را همواره مدنظر داشته باشید:

از طرحهای ساده استفاده کنید. استفاده آگهی رایگان از یک عنصر هنری واحد، بیشترین تاثیر را دارد. به خصوص در آگهی های کوچک که جا و فضا، ارزش بیشتری دارد.

شرح عکس را زیر تصویر بگذارید تا مخاطب آگهی رایگان بداند دنبال چیست.

خواسته و تقاضای مخاطب را در طرح جای دهید.

قبل و بعد از عکسها، از عناصر دیگری آگهی  رایگان غیر از کلمه و متن استفاده کنید تا عکس و طرح، خود را بهتر نشان دهد.

استفاده از تصویر محصول در آگهی، معمولاً در فروش آن تاثیر بیشتری دارد.

اگر طراح و گرافیست در اختیار ندارید تا می توانید از صحنه ها، سایه ها و ابزار مناسب استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.