حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

ویلا و آگهی رایگان

تبلیغات پنهان، نامحسوس یا بهنوعی درون فیلمی نوعی ازفرایندهای تبلیغاتی هستند ویلا که درآن آگهی مربوط به برندهادرمتن مجلات گنجانیده می شوند. در این شیوه، سعی رسانه های مختلف نظیر تلویزیون، سینما، بازی های رایانه ای، روزنامه ها و به منظور افزایش مطلوبیت یک کالا  آگهی رایگان یا برند استفاده شود. در این شیوه، سعی ویلا می شود از محرکهای تبلیغاتی مخفی غیرقابل شناسایی به منظور افزایش مطلوبیت یک کالا یا برند استفاده شود. چنانچه موارد لازم طراحی این نوع آگهی اعمال می شود و رضایت مخاطب را در بر داشته باشد، برند معرفی شده تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت و با موفقیت آن فیلم از اثر بخشی آگهی رایگان آن نیز بیشتر خواهد شد. می توان عدم وجود انگیزش ویلا کافی در مخاطبین برای پیگیری تبلیغات مستقیم را دلیل تغییر رویکرد طراحان تبلیغاتی شرکتهای بزرگ عنوان نمود کلامی در فیلمها نداشته و بیشتر نمود بصری داشته باشند. با وجود کارکرد مثبت تبلیغات پنهان، این نوع از تبلیغات زمانی دارای اثر ویلا بخشی کافی خواهد که در آن از رسانه مناسب و طراحی جذاب و به جا بهره گرفته شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.