حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

حفاری چاه عمیق

حفاری چاه

خدمات هتل ها و رضایت مشتریان

هدف از این پژوهش رزرو هتل بررسی وضعیت کیفیت خدمات هتل ها و رضایت مشتریان در شهر مشهد است. با مطالعه تحقیقات رزرو هتل پیشین مدل مفهومی خاصی طراحی شد و کیفیت خدمات هتل ها با استفاده از مدل آمیخته رزرو هتل «بومز و بیتنر» مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. در این پژوهش، با استفاده از بررسی اسناد رزرو هتل و مدارک و پرسشنامه محقق ساخته، داده های مورد نیاز از 196 نفر از مشتریان هتل های شهر رزرو هتل مشهد و 90 نفر از مدیران و کارشناسان این هتل ها جمع آوری گردید. نتایج تحقیق نشان می دهد رزرو هتل که در مجموع کیفیت خدمات هتل های شهر مشهد در حد قابل قبولی قرار دارد و مشتریان رزرو هتل از کیفیت خدمات ارائه شده راضی هستند. بین دیدگاه مشتریان، مدیران و کارشناسان تفاوت رزرو هتل وجود دارد. همچنین آمیخته رزرو هتل «مکان» دارای بیشترین اهمیت و آمیخته «قیمت» دارای کمترین رزرو هتل اهمیت است


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.